25 лютого 2022, 9:30 - 18:00
Щорічна конференція Клубу Закупівельників
Klitschko Expo
(НСК "Олімпійський", вулиця Велика Васильківська, 55, Київ)

Закупівлі, що створюють цінність

грн
8400
Почніть рік зі стратегічного переосмислення ролі та внеску закупівель у бізнес - приєднуйтеся
до лідерів галузі на Щорічній конференції
Клубу Закупівельників
25 лютого 2022:
Чи можуть приносити закупівлі цінність? Звісно що так, і вимірюється вона відсотком заощаджених коштів у бюджеті.

Це традиційний підхід, який досить часто розглядає закупівлі лише як транзакційну функцію. Ми з вами знаємо, що закупівлі можуть набагато більше!

Під час чергової Щорічної конференції Клубу Закупівельників 2022 лідери сфери закупівель сфокусуються на тому,
ЩО вони роблять та ЯК, щоб створювати додаткову цінність для своїх компаній та клієнтів.
Про конференцію
Запрошуємо вас зануритися в тему та окреслити власні шляхи для вдосконалення і розвитку!
Конференція Клубу Закупівельників — це головна щорічна подія спільноти закупівельників України для обміну досвідом, спільного зростання та інституціоналізації галузі.
Купити квиток
Чому слід відвідати?
● Дізнаєтеся про дієві інсайти та кейси, які дозволяють закупівлям відігравати більш стратегічну роль в компаніях та прискорювати їх розвиток.

● Отримаєте інструменти та тактику, необхідні для підвищення ефективності процесу закупівель та постачання.

● Переосмислите роль soft skills та інструментів менеджменту для професійної трансформації.
Для кого?
● Керівників функції закупівель

● Керівників підрозділу управління контрактами

● Керівників відділу управління складом

● Керівників відділу аналізу

● Начальників підрозділу планування ланцюгів постачань

● Категорійних менеджерів

● Менеджерів із закупівель
Конференція орієнтована на професіоналів у закупівлях та постачанні вищого та середнього рівня:
Спікери конференції
Членкиня правління ПрАТ «НЕК «Укренерго»
Більше 20 років в сфері закупівель, логістики та управління проектами, з них 17 років — в управлінні закупівлями у приватному секторі економіки (виробництво, важка промисловість, легка промисловість, FMCG) в українських та міжнародних компаніях. Студентка програми CIPS.
Марина Безрукова
Начальник управління закупівель ТОВ "Метінвест інжиніринг"
На посаді директора із закупівель працював у ряді українських і зарубіжних компаній (Bakcell, «Голден Телеком», «Фарлеп-Інвест», «Etihad Airways», «LM Ericsson International AB» тощо)
Олександр Сербін
Екс-директорка з закупівель в Vodafone Україна
Понад 10 років управлінського досвіду, підкріплені Дипломом Chartered Institute of Procurement and Supply (СIPS)
Оксана Главачек
Директорка департаменту закупівель Raiffeisen Bank
Олександра Шеховцова
Більше дванадцяти років досвіду роботи в сфері закупівель у міжнародних компаніях
Заступник директора, керівник групи консалтингу в області закупівель і ланцюгів постачання КПМГ-Україна. Затверджений тьютор CIPS
Більше 13 років в закупівлях, в таких компаніях як Danone, Агрохолдинг Мрія, ArcelorMittal, SUN InBev.
Антон Шрамко
Директорка департаменту закупівель Bunge. Затверджений тьютор CIPS
Має більше 18 років досвіду в закупівлях в міжнародних FMCG і аграрних компаніях (InBev, Nestle, Bunge). Відповідає за закупівлю логістичних послуг для компанії Бунге в Європі. Є експертом з оптимізації закупівельних процесів і впровадження ефективного бізнес-партнерства в закупівлях.
Інна Мазняк
Керівник групи закупівель в JV Poltava Petroleum Company
Відповідає за ключові для СП ПГНК категорії закупівель, застосовуючи свою профільну освіту у сфері видобутку нафти та газу та фінансів. Студент програми CIPS.
Юрій Костенко
Керуюча партнерка Commercial Mediation Group, бізнес-медіаторка
Бізнес-тренер, 20-річний досвід роботи юристом, у тому числі на керівних посадах, керуючий партнер Commercial Mediation Group, бізнес-медіатор (сертифікат за стандартом ТПП м. Мюнхен та Верхньої Баварії / Wirtschaftsmediator in IHK Certification)
Ольга Тютюн
Провідний фахівець із закупівель за напрямом маркетинг в PepsiCo Ukraine
Юлія Андрущенко
10 років у сфері маркетингу, FMCG. Великий досвід роботи у сфері продажів та трейд-маркетингу PepsiCo. Останні 6 років відповідає за закупівлю маркетингових послуг у PepsiCo Україна.
Учасники панельної дискусії:
Генеральна директорка «Май Україна» (торговельні марки Richard, Curtis, Mayskyi, Lisma, Coffesso).
Юлія Романцова
11 років працювала у маркетингу та продажах на ринку телекому. Була в команді авторів Прозорро. Керувала тендерним департаментом Укрпошти, медичної агенції, оборонного холдингу Укроборонпром.
Модераторка: Надія Бігун
Начальник управління категорійного менеджменту в Оператор ГТС України
Володимир Ковальов
Керівник департаменту непрямих закупівель у регіонах СНД та META в Acino Pharma
Олексій Гембель
Програма конференції
Час
Спікер
Тема
09:30 - 10:00
Реєстрація і Welcome Coffee
10:00 - 10:10
Промова організаторів
House of Knowledge, Zakupki.Prom, YouControl
10:10 - 10:35
Олександра Шеховцова
Директорка департаменту закупівель Raiffeisen Bank

Напрямки створення додаткової цінності в закупівлях

  • Екосистема функції закупівель
  • «Додаткова цінність у закупівлях» — що це?
  • Шляхи створення додаткової цінності
  • Що ми втрачаємо, якщо наша єдина цінність — економія?
10:35 - 11:05
Інна Мазняк
Директорка департаменту закупівель Bunge, затверджена тьюторка CIPS

Розвиток локальних постачальників

  • Розвиток локальних постачальників — данина моді чи необхідність
  • Складові успіху в розвитку постачальника
  • Приклади проєктів та як «порахувати» їхню ефективність
11:05 - 11:30
Марина Безрукова
Членкиня правління ПрАТ «НЕК «Укренерго»
Збільшення ефективності закупівель за рахунок протидії змовам постачальників
11:30 - 12:00
Кава-брейк
12:00 - 12:30
Антон Шрамко
Заступник директора, керівник групи консалтингу в області закупівель і ланцюгів постачання КПМГ-Україна, затверджений тьютор СIPS
Консалтинг у закупівлях: як це працює

  • Що таке консалтинг у закупівлях
  • Чому керівникам із закупівель не потрібно боятися консалтингових проєктів
  • Як консалтинг може допомогти закупівельникам досягти того, чого вони довгий час хотіли, але їм не вдавалося реалізувати це самостійно
  • Практичний кейс
12:30 - 13:00
Юрій Костенко
Керівник групи закупівель в JV Poltava Petroleum Company
    Формування та аналіз потреб, як додаткова цінність для бізнесу

    • Раннє залучення спеціаліста із закупівель під час первинного формування потреби
    • Чи справді потрібне бізнесу те, чого хоче внутрішній замовник
    • Трансформація потреби у спільному з внутрішнім замовником формуванні потреби/специфікації
    • Чи має закупівельник «челенджити» озвучену потребу внутрішнього замовника
    • Розвиток компанії за рахунок залучення «знань ринку»
    13:00 - 13:30
    Оксана Главачек
    Екс-директорка з закупівель в Vodafone Україна
    Ефективні закупівлі або чого хоче бізнес

    • Чого очікує бізнес від закупівель і як це виміряти.
    • Як знайти спільну мову і в постійній взаємодії рухатися до кращих результатів
    13:30 - 14:30
    Ланч
    14:30 - 14:55
    Юлія Андрущенко
    Провідний фахівець із закупівель за напрямом маркетинг в PepsiCo Ukraine
    Закупівля маркетингових послуг

    • Внутрішні вимоги та пріоритети до співпраці з PepsiCo
    • Оцінка надійності постачальника
    • Критерії оцінки нецінових пропозицій
    • Поліпшення взаємодії клієнт – агентство
    • Поліпшення взаємодії внутрішній заявник (маркетинг) - виконавець (закупівельник)
    14:55 - 15:45
    Панельная дискусія.

    Учасники:
    • Юлія Романцова (Генеральна директорка «Май Україна»)
    • Володимир Ковальов (Начальник управління категорійного менеджменту в Оператор ГТС України)
    • Олексій Гембель (Керівник департаменту непрямих закупівель у регіонах СНД та META в Acino Pharma)

    Модераторка:
    • Надія Бігун (експертка з закупівель, маркетингу та продажів)
    Критерії зрілості компанії для стратегічних закупівель (тема узгоджується)
    15:45 - 16:00
    Кава-брейк
    16:00 - 16:40
    Олександр Сербін
    Начальник управління закупівель ТОВ "Метінвест інжиніринг"
    Закупівлі у великих інвестиційних проектах на прикладі Метінвест холдингу.
      16:40 - 17:20
      Ольга Тютюн (Керуюча партнерка Commercial Mediation Group, бізнес-медіаторка)
      Медіація у закупівлях: win-win у дії

      • Що таке медіація
      • Де є місце медіації у закупках, конфлікти та точки напруги
      • Коли варто звернутися до медіатора
      • Як медіація може допомогти закупівельнику в щоденній роботі
        17:20-17:30
        Слово організаторів
        House of Knowledge, Zakupki.Prom, YouControl
          17:30 - 18:00
          Нетворкінг
            Квитки
            З 01 лютого 2022

            8400 ₴
            Діють знижки на другий і третій квитки. Придбайте два квитки зі знижкою 5%, три квитки — зі знижкою 10%
            Де?
            Klitschko Expo
            (Київ, НСК «Олімпійський»,
            вул. В.Васильківська, 55)
            Коли?
            9:30 - 18:00
            25 лютого 2022
            Організатори
            Платформа House of Knowledge (k-house.in.ua) є партнером та провайдером міжнародних та авторських програм і сертифікацій, в тому числі програми для закупівельників від СIPS (Королівського інституту з закупівель та постачання, Велика Британія). Завдяки команді Платформи з 2010 року більше 600 спеціалістів та топменеджерів з України та інших країн Східної та Західної Європи отримали міжнародні сертифікації та дипломи.

            Zakupki. Prom — один з найбільших майданчиків для державних та комерційних закупівель. Офіційний учасник системи публічних електронних закупівель Prozorro і системи електронних державних торгів Prozorro. Продажі. На майданчику бізнес може брати участь в державних і комерційних закупівлях, а також закуповувати товари і послуги для власних потреб.
            Zakupki.Prom
            House of Knowledge
            YouControl
            Аналітична система, що з понад 180 джерел формує повне досьє на кожну компанію та ФОП України на основі відкритих даних, відстежує зміни в держреєстрах та візуалізує зв’язки між афілійованими особами. Унікальна технологія дозволяє за хвилину отримати актуальну на час запиту інформацію. Функція моніторингу щоденно повідомляє про зміни, спираючись на дані з офіційних джерел.
            Наші партнери
            Клуб Закупівельників — неформальна професійна спільнота, що об'єднує спеціалістів в сфері прокьюременту та логістики в Україні. Клуб існує за підтримки YouControl, Zakupki.prom та House of Knowledge (CIPS Approved Centre). Регулярні зустрічі Клубу — зазвичай, панельні дискусії та вебінари, де практики обмінюються досвідом, знайомляться з нововведеннями та налагоджують мережу контактів з колегами.
            Долучайтеся!
            Про Клуб Закупівельників
            Фото з минулої конференції
            Наші контакти
            Раді відповісти на Ваші питання
            info@k-house.in.ua
            +38 050 221 14 41
            +38 044 369 31 00

            Увага! Участь у заході можлива лише за наявності квитка. Квитки можливо придбати онлайн до початку події.

            Просимо звернути увагу, до участі offline допускаються особи, які мають один з цих документів:
            • COVID-сертифікат (повний курс вакцинації).
            • Негативний результат ПЛР-тесту – чинний 72 години (учасник забезпечує самостійно).
            • Негативний результат експрес-тесту на COVID-19 - чинний 48 годин
            Під час заходу проводиться температурний скрінінг. Учасники заходу мають використовувати захисні маски.
            Made on
            Tilda